Bekväm, NOT sexy...

Fick en trevlig överaskning när jag kom hem - mitt paket från Nelly hade kommit yeeeeey :) Blev två nya toppar, lite längre modeller så att de täcker min allt för charmiga röv nu när den jäser i takt med magen :) och en bh å nej, fanns inte ett uns av kul med den, mjuk utan bygel - B E K V Ä M är ordet! Sexig - N O T hahahaaa

Bestämde mig för att ta tag i mina fönster idag, eftersom man knappt kunde se in eller ut, de tråkigaste är att de såg ut så här när vi flyttade in... aja sagt och gjort, de hela resulterade i alla fall med ett psykbryt, för de första fick jag stå på trottoaren på lunnegatan, för de andra blev de bara lerigare och lerigare ju mer man försökte få rent dem. Ett fönster har 4  sidor att tvätta, så eftersom de var omöjliga att få rena fick jag tvätta alla fönster minst 2 gånger. Slutade med att jag skrek rakt ut på trottoaren, vet inte vad folk tänkte men inte fan bryr jag mig heller :)

Fixade lite mer till Neas födelsedag, idag köpte jag Skönheten och Odjuret (en av de bästa Disney ever!!!) och en fin mysis-dress. De tar sig, snart har vi fixat alla presenter och tur är väl de för sen är de dags för julklapparna.

Satt och pratade med 2 högre uppsatta männsikor på lunchen idag, förhoppningsvis får alla fd. uppsagda reda på vart de hamnar nästa vecka, fick mig även ett gott skratt :)

Nu hoppar jag in i duschen, börjar bli trött nu, ska ta till vara på sista kvällen utan tv kanaler och mysa i soffan och lyssna på kakelugnens sprakande.


Bra att man har kort där man inte är lika svullen som idag, de blir motivation till våren :) Dock ska jag verkligen försöka att förbli rökfri!


Nej duschen va de...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback