7/11 Söndag

Phuu...
Då var helgen på jobbet avklarad, skönt riktigt jäkla skönt!
När jag kom hem förut så la jag mig på soffan och pratade lite med Nea och Patrik, kände hur trött jag var så de blev en tupplur. Hoppade i duschen efter det och drog på mig mysisar - galet snyggt jag klär mig nu, inget passar och de lär inte bli bättre! Hur som haver åkte vi allihopa till Nygård för att tända ljus. Himmelens va fint de var där ute, kolsvart och en stjärnklar himmel och tusentals ljus som brann...
Har inte varit vid mormor och morfars grav på länge men jesus va fint de var, stod redan två lyktor och brann men vi tände ett till.
Älskade lilla mormor - blev så fylld av saknad när jag stod där, min glada mormor som alltid skrattade!

<3 Finaste finaste - mormor Sisa <3

På tisdag är de ett år sedan detta kortet togs, Neas födelsedag! Vilket betyder att jag har rava full, i morgon ska de först jobbas sen köpas ballonger och allt som hör de till, sen på tisdag fm ska jag baka tårtor... jo jo men bra ska de ta mig tusan bli :) Ikväll har vi ätit varma mackor och varm choklad med vispgrädde, yam yam!
Finaste prinsessan <3
Nej nu ska jag fixa de sista för idag och hoppa i säng! ALLA var tydligen ute igår och INGEN tyckte jag behövde få sova...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback