Degen

Har i dagarna två jobbat OCH bakat! JAPP bra Anna mkt bra. Bakar ganska mkt i perioder men när man måste baka (Ja är de en gång varje år som jag SKA baka så är de när prinsessan fyller år) då känns de som ett straff. Fy vad tråkigt de är. Igår satte jag en deg och slängde ihop ca 100 bullar, mest vanilj och några kanel. De va kul... i början, sen ju längre tiden gick dessto segare blev de. Well klart blev de iaf till slut, lagom till jag skulle börja jobba *:)
The DEG och en nöjd Nea :)
Fortsatte med baket idag. Det blev mockarutor och kladdkaksmuffins. Nu är jag sleten men men jag ska ta mig en välförtjänt sovmorgon te möran, ska stiga upp ca 8:55  Nea sover hos sin kusin, Patrik är på jobbet och jag är ledig - HURRA!
På tal om hurra, så fick jag goda nyheter när de kommer till jobbfronten....å jag är nöjd :)
Just nu sitter jag och jäspar, Patrik tittar på fotbolll och jag funderar seriöst på att gå å lägga mig. Doktorn fixa medicin till mig så jävlar anåda va  jag ska ge halsbrännan nu! Funderar på barnvagn, om de är en pojke eller flicka i magen, om jag kommer orka jobba i flipfloppen hela vintern, om de finns något mer underhållande än tisdagar på kanal 5, om jag kanske skulle ta och slå in Neas paket...
Jag ger upp nu  -  sängen here I come

Kommentarer

Jb

Haha härligt. Kör du fortfarande dina Hawaianas från Smögen? Ha en go helg. Kram

08:00:15 / 2010-11-05

Anna Lindroth

Haha... jajamensan :) Kan inte förstå att de håller än! Var en riktigt bra investering iaf! Ha en fin helg du med!!!

Kram

11:21:34 / 2010-11-05 - http://fruelvis.blogg.se/

JB

Kvalitet vettu;)

17:51:31 / 2010-11-05



Name Mail Blog

Trackback