Snart ny månad :)

yees
då va man ledig i dagarna 3 då :)
Jobbet tär på bäckenet och jag veti tusan om bältet funkar så bra. Men liksom va fan ska man göra, jag satsar på att räkna ner de dagar jag ska vara kvar....
Har en sex årig dotter hemma som beter sig mer och mer som en tonåring - HJÄLP!!! Någon som känner igen sig???
Nog med gnäll nu.
Jag är extremt taggad för resan som kommer ske nästa fredag och grymt förväntansfull på lördagen :) Härligt med saker att se fram emot. Men först laddar jag för 1 :a advent, skyltsöndagen hägrar och en runtur på stan är obligatorisk. Den 10 fyller min älskling 28 år och på Lucia är de dags för min yngsta syster Pillan att entra vuxenlivet på "riktigt" 20 år!
Jag gillar December, den antagligen mysigaste månaden på året.
I morgon tror jag att jag ska byta gardiner i köket och se till så att stakar och stjärnor finns till alla fönster annars ska jag ta de lugnt, en sväng på stanoch Idolmys med sessan. Patrik har pokerkväll så de blir tjejmys för våran del.
Ajjö

Kommentarer

Marielle

Men skoja inte!! Tjejer är sjureser värre än killar kna jag säga. Mathilda va hemsk när hon va 5-6 år men nu är hon mycket bättre. Visst ibland blir man tokig men har inte alls det där tonårs beteendet. Bit ihop, jag vet, inte lätt med alla hormoner men jag håller tummarna för dej. Kom gärna på en "prataavdejkaffe" när det blir förmycket. Kram Marielle

23:41:59 / 2010-11-25 - http://mariellethorin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback