Tjejkväll!

Ja så va de lördag igen.
Dagen började fint med en välbehövlig sovmorgon, natten var inte vad jag hoppats på - sömnlös pga att de inte finns en enda ställning som jag kan ligga bekvämt i.
Ok efter jag rava mig upp åt vi en myspys frukost tillsammans sen åkte Patrik för att träna fotboll. Jag och Nea har gjort de enda rätta en dag som denna och slappat. Ett par maksiner tvätt har de blivit men inte mer än så. Idag ska vi laga hamburgare. Ikväll ska jag på tjejmys med middag och grejer, dock helt alkoholfritt för min del. Men gud va längesen de var JAG gjorde något socialt - ska bli så skönt och kul.
Gammal bild med några av kvällens deltagare.
Allt adventpyssel är färdigt - så himla skönt, i morgon är de bara att njuta av dagen.... kanske Patrik å jag tar oss en tur till överby för att kolla på barnvagn  :D

Kommentarer

Mikka

Lovely kort! Hiih!

19:21:42 / 2010-11-29 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback