Snön yr

Oja, dagen har flytit på bra.
Sprang under mirtt arbetspass upp till sjukgymnastiken för att få mig ett bälte till bäckenet. Foglossningen  härjar rejält under arbetsdagarna och gör sig påmind under natten vilket resulterar i för lite sömn = vansinnig jag!
Annars är allt fint :) Nea och jag har fixat lite mer med jultrixet så nu är vardagsrummet i lite bättre stämmning inför 1:a Advent!
Har vart orolig för Patrik också nu när han är i Trollhättan och jobbar, och måste bila i detta vädret.
Inte OK!!!


Dags att fixa ny design till bloggen också, den börjar bli out-of-date haha
Nu tar jag å gosar ner mig i soffan och slår på 5:an för en trevlig TV kväll.


Kommentarer

Mikka

Det är brutalt att köra bil nu! Fifan nått så halt! Tur i oturen att han åker 45:an ändå, brukar vara lite bättre med de större vägarna!



Kraam*

08:56:33 / 2010-11-24 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback