MUSIK

Haft en himla slapp dag med massa musik. JAG ÄLSKAR MUSIK, de är den absolut bästa terapin vare sig jag är glad, kär, ledsen, arg, besviken, partysugen, slappsugen - ALLT! Jag lyssnar alltid på musik när jag ex städar, de får mig att tycka att de är lite roligare, men mest spelar jag när jag är själv hemma ensam, eller om Nea å jag är hemma själva, då röjer vi som tokar (hon kan med spotify) vi brukar dock ibland vara osams om vilka låtar som är bra och om de är ok att spela samma låt ca 1 timma :)
Den senaste timmen har Pinks låtar strömmat ur högtalarna, innan de körde jag julmusik med Mariah Carey och massa bra med Robyn.
Galet snygg är hon med en pipa som ingen annan!
Robyn - Time Machine
Musikaliskt geni är vad hon är!
Nej nu ska jag snart möta upp Anki för ett möte sen blire jobb resten av kvällen!
PUSS

Kommentarer

Emelie

Julsånger med Mariah carey, haha..fy fan Annie. Påminner mej om förra vintern, ja trodde ja skulle få spel på dej och du tyckte de va så braaaaa!!! hehe..

14:55:36 / 2010-11-18

wero

Jävlar va snygg hon är!!! :)

18:15:19 / 2010-11-18 - http://misswero.blogg.se/

Verra

Lovely women. Recept på chilitorsk tack:)

20:40:24 / 2010-11-18



Name Mail Blog

Trackback