Helgen

Hello...
Har varit slapp och orkeslös de sista dagarna - JAG ÄLSKAR ATT SOVA, jag gör de gärna och mycke! Lördagen va jag ledig men helt kass i nacke och rygg. Söndagen började jag jobba kl 11:00 så jag och Nea smög upp på morgonen, gav Patrik sovmorgon sen fixade vi lite kaffe och glass till honom. Dukade även fram en mumsig frukost som vi hann äta tillsammans innan jag drog.
Under söndagen var Nea även på ridskolan och de ska hon fortsätta med - hon tyckte de va skitkul!
Norsk minihäst, va dock inte en sån här hon red på hahaha...
Nåja jobbade idag med så imorgon är jag ledig och då ska jag gå till polisen. Idag va lapplisan här och lappade min bil (jävla fitta) men hon skrev en tid som sträckte sig mellan 14:19-14:39 en halvtimma!!! Snålt då jag får parkera där i två tiimmar!!!! Just de, bråka inte med mig!
Hoppas fröken Lerhman är ledig i morgon då kanske hon gör mig sällskap?!
Nog tjatat om de här, jag börjar bli trött :)
Sov gott

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback