Härliga tisdag

Å YEEEEEES
Va till polisen idag och lämnade in min parkeringsbot, de skulle makulera den! Hahaha, dont mess whit me :)
Åkte efter detta till Mikka å Jonte, mkt trevligt, träffade även Lisa där - jisses va brun hon va. Satt där bra länge och tjöta å skratta, Nea härjade också som tusan. Sedan hem å fixade middag, blev våran smarriga chilitorsk - satans gött.
Patrik å jag satt å kika på barnvagnar idag också, myspys... vi är iaf överrens om att de ska va en neutral färg och vilken typ av vagn vi vill ha. Dags att börja fila på säng också, den Nea hade är ju slängd... en del att fixa med andra ord.
Nej nu ska jag studsa in i duschen och skrubba mig ren, men först blir de en rennie el två - halsbränna! I morgon blir de APT, och jag tror bestämt att vi ska äta smörgåstårta, wiiiiee mat gör mig glad... hahaha låter som ett riktigt fetto med en stor kärlek till mat.
TREVLIG KVÄLL

Kommentarer

Mikka

Tack för idag! Det var myyys!

Neas teckning pryder numera mitt kylskåp! ♥

20:28:53 / 2010-11-16 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Annie

Å då blir hon nöjd! Tack själv va verkligen myspys! Puss

21:58:23 / 2010-11-16

Emelie

Å så mysigt med barnvagnen å sängen...=). De måste gå fort nu för jag vill snosa bebis, NUUUUUU! Puss

09:31:34 / 2010-11-17

Annie

Haha... jag ska skynda mig allt vad jag kan :D PUSS

22:21:30 / 2010-11-17



Name Mail Blog

Trackback