Ett bra tidsfördriv!

Ny vecka - nya tag... eller inte!
Har vart hemma nu i två dagar pga min spänningshuvudvärk, hade väl vart ok om jag kunnat ta mina värktabletter men de går icke då man bör undvika dessa när man är gravid. Så jag äter alvedon och blir stundvis bättre men att vara på jobbet är svårt.
Nåja igår roade Nea och jag oss kungligt:
Just nu har jag en färg i håret och slänger i mig alvedon - jihaaaa I morgon satsar jag på att vara återställd eftersom jag planerat en resa till Karlstad. Mkt den här veckan. Fredag står Varberg på schemat och lördag ska vi ge oss på Ullared...

Kommentarer

Emelie

Vilket fint litet hus...=). Nu är de nära, fan va ja längtar tills helgen...att bränna pengar är så kul liksom, hehe. Puss

11:31:43 / 2010-11-30

Annie

Men JA haha, fan va jag väntat på de här! KUL ska vi ha :)

11:36:04 / 2010-11-30



Name Mail Blog

Trackback