En kväll framför datorn...

Skräll...nu sitter jag i sofffan och jäspar igen. Har absolut ingenting att berätta om den här dagen... Hoppas morgondagen bjuder på mera action.
Fick hem mina två tröjor som jag beställde från Nelly idag. Den ena satt jättebra den andra var mer som ett skämt, blev en retur på den, bytte den till en likadan som den andra tröjan - fast ny färg så klart!
Hittade en sån jättesöt klänning till Nea också - julaftonsklänningen <3, öronmuffar till mig och en mysdress - allt från HM. De är ingen bra ide att sitta uttråkad framför datorn... :)

 

Nej funderar seriöst om jag ska skita i de här, borsta tänderna och hoppa i säng. Kvällsjobb på agendan i morgon + möte med bemmaningspoolen.
Detta är faktiskt nästan en exakt kopia av mig just nu...

Kommentarer

wero

Den klänningen har jag beställt till smulan med som hon ska ha till jul, den är så fin!!!! :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

23:32:03 / 2010-11-17 - http://misswero.blogg.se/

Annie

Hahaha... JA, den är underbar :) Allt är fint med mig :) Hur är de själv, snart lovledig :) Puss

08:59:15 / 2010-11-18

Anki

En sån klänning har jag här hemma som filippa ska ha på jul hehe så söt..

17:41:27 / 2010-11-30



Name Mail Blog

Trackback