Busväder 1:a advent

Sicket väder vi haft idag den 1:a Advent.
Våran planerade resa till Trollhättan ställde vi in. Vi har istället myst hela dagen lång. Vi var ute på skyltsöndagen en sväng och inhandlade diverse saker bla nya vinterskor åt Nea, å en himla massa till Patrik. Vi tog även en tur med bilen för att se om profab va öppet - de va de icke! Så jag satt och var livrädd hela resan igenom. Väl hemma igen fortsatte vi med myset, just i skrivandets stund sitter jag och väntar på min älskling som är och spelar innebandy....tänkte sätta på en film.
Just de ikväll tappade Nea tand nr 5!!! för de ska hon få en finfiiin klänning som jag väntat på att få ge henne.
Igår bjöd Mikka på tjejmiddag och en massa skratt och dans - SUPERNAJS!!! När tjejerna drog vidare åkte jag hem och jag kan lova att jag va trött! Vi spelade singstar med dans och grejer, nykter och gravid hahahaa liksom: hej strandade val!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback