Vagnen :)

Hej å hå...
Min dusch är så dålig, el ja den är dålig för själva utrymmet är inte stort och jag blir ju inte direkt mindre, inte mitt behov av att raka mig heller! Därmed blir de jävligt krångligt - ett jävla I-LANDS PROBLEM!
Har haft en skön söndag med lagom saker att göra. Barnloppis med massor av fynd, söta bodys, några mössor, en pyamas och några byxor inhandlat hos fröken Verra, blev även ett underlägg och överdrag till skötbordet och så fick jag ju Babybjörnen :)
Min älskade Patrik beställde ju vagnen idag också yeeeey!
Fast färgen är svart med vita detaljer, å herregud jag tycker den är så fin!
Nu ska vi bara ordna en spjälsäng, madrass täcke, kudde, sen kan bebisen komma :)
Nea har varit med farfar och Ingalill på ridskolan idag, hon tycker verkligen de är så kul, idag vågade hon även att trava. Gullrompan!
Slog in kusinernas julklappar idag, fint ska de va. Tycker de är mysigt att sitta och slå in julklappar, kul att få ge bort saker. Har även fixat Patriks paket då han fyller år på fredag, 28 år blir han mitt lille lammkött hahahahahaaaaa
Nej nu ska jag snart hoppa i säng. Ny vecka i morgon - nya tag. Här ska arbetas!!!

Kommentarer

Verra

Japp den vagnen jag tänkte på. vet inte vad det är med den, kan jämföras med Marabou mmmmm:)

22:14:40 / 2010-12-05

Anna

Hahaha... ja men eller hur :)

22:22:29 / 2010-12-05

Emelie

Å vilken fin vagn....en sån vill jag också ha!! hahaha...Förstår att du är supernöjd<3 Puss

06:35:36 / 2010-12-06

Anna

yeeees ska bli så kul! Kommer nog under veckan så du måste komma å kolla då! PUSS

10:55:23 / 2010-12-06

Emelie

Självklart!! Messa. Puss

11:42:15 / 2010-12-06

wero

Ååå va fin det va, en sådan kan jag oxå tänka mej..:) puss

12:16:23 / 2010-12-06 - http://misswero.blogg.se/

.helena.

ursnygg vagn!! =) inte för att jag ska ha barn, men ge mej en också för tusan! ;)

hoppas allt e bra med dej o bebben! =)

kraaam*

19:15:29 / 2010-12-08 - http://lifeofhellheda.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback