The Roadtrip

Tjohoo
Sitter hemma i lugnets vrå, och fy fan va skönt de är. Well... i fredags drog Maggie, Emelie, Patrik och jag till Varberg för att övernatta på hotell innan vi skulle entra Ullareds portar på lördagen. Underbart att få lämna Åmål och allt runt omkring. Hotellet var superfint å inredningen liksaså (el hur E?). När vi kom fram käkade vi kvällssupé, sedan mös jag och Emelie ner oss och tittade på Idol (hell yeah).
Här har vi min älskling - chauffören him self <3
fianste vännerna
åså jag, mästerfotografen :)
Sängen :) sov som en prinsessa i den!
Dagen efter gick vi alla upp och käkade frukostbuffén innan vi lämnade Varberg bakom oss. ca 45 min senare hade vi parkerat vid Ullared.
Å här ser vi bakhuvudet på E.
Vi fick tag i allt vi planerat att köpa (och lite till) förutom ett par termobyxor till moi. Vi påbörjade resan hem vid typ halv 4. Resan gick skitbra fram till Gbg sen började de snöa och snöa och SNÖA... hela E20 va igensnöad och jag va så rädd att jag nästintill grinade. FAN va dåligt jag mådde! Vi var hemma kl 19:30!!! Min älskling hade kört i en maxhastighet av typ 70 km/h... Usch jag tänker aldrig mer åka i sådant väder!
Var underbart att få åka och hämta Nea och ge henne lite tidiga julklappar :D Bla abc - bok, eltandborste, vinterkläder å lite till.
TACK älsklingen och fianste E och Mag
för en kanon helg!
Idag har jag fyndat på Barnloppis, kör ett inlägg om de sen. Världens bästa äskling har även beställt en vagn till bebisen, de drar ihop sig :)

Kommentarer

Emelie

Jaa, inredningen gick inte av för hackor. Hade mer än gärna stoppat de i bakfickan, haha. Tack för en underbar helg, de va vi värda. och till sommarn blir de roadtrip igen!! =). Kul att vagnen är beställd, ska bli såååååå kul att se den! Puss

18:32:28 / 2010-12-05

evelinah

tack, gullig du e! jag drömde förresten häromnatten att du skulle få en pojk.. eller att du hade fått en pojk.. lr hur det nu var. en kille iaf ;-)



åh, vad kul med ullared.. vill också! vad blev det för vagn? kraam

20:47:21 / 2010-12-05 - http://eveheda.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback