Gott Nytt...

Ojojoj
2010 är snart över. Har haft ett finfiint år med mycke lycka. En stor sorg var när min älskade mormor gick bort plötsligt en solig dag i Juli. Saknar henne varje dag min fina, lilla och glada mormor sisa <3
Annars har de varit nästan bara lycka. P och jag firar årsdag idag :), vi väntar vårt andra barn, Nea är frisk och kry - vi har allt man kan önska sig. Finaste familjen, vännerna och ett mysigt hem.
Jobbade idag... sov ca 10 min av varje timma. Gick till sängs kl 00:00 och steg upp 05:30. Hade ingen som helst förvänning på att kunna genomföra dagen men de gjorde jag. Nu väntar jobb mån-ons sen jobb den 13:e sen lämnar jag allt vad arbete heter på ett bra tag.
Min förväntningar på 2011 då?
Maj oh maj
Ska försöka med promenader varje dag medans jag väntar på lillens ankomst.
Jag väntar på bebisen i magen (el ja hela familjen väntar så klart)
Träna för åh vad jag SKA bli smal igen.
Sen allt de vanliga men ack så viktiga, att hela familjen ska få vara friska och må bra. Lycka och framgång.
En underbar sommar med värme och bad.
Min älskling hade lagat middag när jag kom hem från jobbet. Helstekt kyckling, potatisgratäng, sås och grönsaker. Vi skålade i trocadero :)
Om en stund ska vi avnjuta kaffe och chokladpannacotta - NAM NAM NAM
Senare ikväll ska vi ut och skjuta raketer wihoo
ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT SLUT PÅ 2010 OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT 2011!!!
Puss & Kram

Kommentarer

evelinah

hihi, ja.. vi brukar låna pino-böcker på bibblan ;-) då kan du ju börja joina oss på öppna förskolan så småningom då :-) vad tycker blivande storasyster om att det ska komma en bebis?



jag tänkte på det igår när jag hade skrivit, du skrev ju v 30 på fb nyss.. minnet och jag ;-) hoppas det blir en punktlig bebis! klem

18:06:22 / 2011-01-01 - http://eveheda.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback