Att gå sönder

I morgon är det nyår.
Jag gillar inte nyår, förra året va de bästa nyår på läääänge, det firades med de finaste vännerna och jag och Patrik "hittade" tillbaka till varandra.
Idag firar vi i familjen med god middag och fyrverkerier :) Vi skålar i något alkoholfritt inköpt i en flott flaska på ica, och lika nöjd är jag för de.
Nog om nyår, eller ja jag ska tillbringa halva nyårsafton på jobbet 7 - 15:30 :( Jobbade ikväll också 13-21 och jag trodde seriöst ett tag att mitt bäcken skulle gå i tusen bitar. Det kändes som hela nederdelen på mig skulle slitas sönder. Nej satan vad rätt jag känner att jag gör som går hem på havandeskap. I början var de mer en sak som jag kände kunde vara skönt efter allt mas med omplaceringar, uppsägningar och neddragningarna på jobbet, men nu gör jag de framförallt för hälsans skull.
Jag är ledig under helgen och planerar en dag med vänner och barn i pulkabacken eller kanske på Hannebol???

Kommentarer

Mikka

Usch! Det lät inget vidare. :[

Gott att du snart får stanna hemma o bara rå om dej själv!



Gott nytt år!

00:19:54 / 2010-12-31 - http://mikaelalerhman.blogspot.com/

evelinah

P p piiiinooo.. mios favvo på bilen, haha;-)



hoppas ni har en toppenkväll!! :-)

22:03:59 / 2010-12-31

evert igen

jobbigt att du har ont skulle jag ju skriva med.. virro. du gör helt rätt som vilar upp dej innan liten kommer.. vilken datum har du bf förresten? maj nått stod det i andra inlägget :-)kram

22:15:54 / 2010-12-31



Name Mail Blog

Trackback