Ditten och datten

Sitter i soffan och fryser, liksom wtf!!!? ge mig värme NU! Har tänt en brasa och i kakelugnen, får väl hoppas att de hjälper så jag slipper ta fram långkallingarna. I morgon är de jobb som gäller så ikväll ska jag myspysa med P :) Eftersom varken han el jag sett några Harry Potter filmer ska vi ha lite maraton ikväll eller hahaa vi får se vem av oss pensionärer som går i däck först!
Fint sällskap i soffan idag.
Min älskade älskade prinsessa <3
Nej nu tar jag och myser vidare med kaffe och hemmagjord fudge.
Ni måste bara titta på den här klockrena reklamen med Maria M från Vings solresor sommaren 2011.
Titta och njut!!!

Kommentarer

Emelie

Åå va fin hon är Nea, men de ser ut som att hon är full i fan...fast de är hon väl alltid ändå så..hehe. Puss

19:01:17 / 2010-12-25

AC

Skönt med sådana här dagar då man inte har några måsten ;-) bara göra det man har lust med...

Lät gott med hemmagjord fudge. Längesedan man tog sig tid till att göra det.

Kram

19:03:17 / 2010-12-25 - http://ambivalentabloggen.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback