Saker jag saknar

Saker jag saknar

Jag saknar inte mycke, men lite ska jag nog kunna komma på.
Jag kan sakna att vara barn eller omyndig, känslan att slippa ta ansvar, gå till jobbet, betala räkningar, handla och laga mat, tvätta m.m.
Jag saknar min 20 års kropp, men va fan jag har ändå mindre komplex nu än då, men att kunna äta precis vad jag vill, leva osunt och inte tillstymmelse av spår, de va grejer de!
Ibland saknar jag mitt långa blonda svall.
Jag saknar 2 par glasögon som av någon konstig anledning försvunnit ur mitt liv.
Jag kan sakna mina gamla bilar saaben och volvon.
Jag vet inte... men jag saknar en hel del pengar, enligt mig sj då hahahaaaaa
Jag saknar massvis av Neas dopsmycken :(
Nej nu kan jag inte komma på något mer. Givetvis finns de en hel hög med människor jag saknar, men här är de bara saker som ska saknas.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback