Vad är kärlek?

Vad är kärlek?

Linnea, lilla skrutten i magen och Patrik är KÄRLEK! Nea ger livet en mening, hon får mig alltid att må bra och är de finaste i hela universum. Patrik får mig att må bra, han får mig att skratta när jag är nere, älskar mig, tar hand om våran familj och ger mig trygghet.
Med andra ord: min största kärlek är min familj: Patrik och våra barn.
Min övriga familj, mor, far, syskon och syskonbarn och mina kära vänner är givetvis också kärlek!
För mig kan även kärlek vara; God mat, blommor, mitt älskade hem, skor, shoppa, vinkvällar med de bästa, husdjur, att få ligga på stranden en solig varm dag.
Kärlek är så mycke, så svårt att kunna förklara...

Kommentarer

Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår det flera roliga tävlingar i min blogg! Du hittar dem i högerspalten och kan vinna:



- Presentkort på SUMOpix värde 300:-

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design

- Mockasiner från DobiDobi.se



Delta gärna! Lågt antal deltagare, så större chans att vinna!

21:37:20 / 2010-12-19 - http://joosefinea.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback