Moi

Presentation av moi.

Är en 30 årig mamma till en underbar prinsessa som heter Linnea, har även en bebis i magen (tror de är en pojk) som ska komma till världen om ca 2,5 månad. Är tillsammans med Patrik. Vi har känt varandra i typ 12 år men de var inte förrän -03 vi blev tillsammans och ett år senare fick vi Nea. Vi var tillsammans i 3 år och gick sedan skilda vägar men nyår -09 blev de vi igen och nu den här gången är de helt rätt. Tro nu inget annat än att vi verkligen önskade och färsökte få det att funka första gången, för de gjorde vi, Nea är planerad men saker och ting sker. Ok svävade ut lite nu. Ok.
När jag var liten bodde min familj i Åmål men lämnade staden (när jag var 2 år) för att bygga hus i Skåpafors. Å herregud va kul jag hade där, så mkt barn på en och samma gata. Men men mamma och pappa skilde sig och december -89 flyttade vi till Laxarby, också ett bra ställe att växa upp. Omständigheterna kunde dock varit bättre. Flyttade hemifrån när jag var 18 och då tillbaka till Åmål, efter det stoppet blev de Göteborg, Falun och sedan hem till Åmål igen.
Har levt livet och under tiden träffat underbara människor och riktiga jävlar. Nu trivs jag med att ta de lugnt, umgås med mina vänner och bara vara hemma med min familj.
Om min personlighet kan jag väl säga:
*hetsigt humör * romantisk * tjejig * besatt av mitt hår (på huvudet) * besatt av mitt hår (på kroppen) rakar mig minst varannan dag - året runt * gillar att laga mat och baka * tycker om att bestämma * lärde mig dricka vin när jag va 26 * storkonsument av mascara och hårspray * går väldigt sällan ut osminkad * är sjukt höjdrädd * tycker om piercingar och tatueringar * älskar ordning och reda * favoritfärg är rosa * bäddar sängen varje dag när jag stiger upp.




Kommentarer

evelinah

hade ingen aning om att P var neas pappa.. suck, jag e efter i allt som vanligt.. hahaha. men, skulle bara skriva att vad kul att det blev ni igen & nu ska ha bebis.. hii.

21:54:28 / 2010-12-16

Emelie

Jiiihaaaa...Nu har listan startat och jag ska troget följa den!!! Puss

22:32:53 / 2010-12-16

wero

Hmm blir lite sugen på denna listan jag med.. får nog göra en.. kommer troget följa din super kul ju..puss

23:28:25 / 2010-12-16 - http://misswero.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback