Soffmys med en sessa

Har en riktigt skitdag, känner att humöret svänger och jag vill bara gråta, skrika och sova - fast jag vill inte vara ensam.
Me - right now
Min älskling ska antagligen ut idag och har åkt iväg i sin nya tröja för lite pokerspel. Själv har jag precis hjälpt Nea att duscha för vi ska strax titta på Narnia och mysa i soffan. Hon har best grönsaker och dipp så de får de bli. Givetvis lite snask också :)
När jag var liten gick Narnia som tv-serie under jullovsmorgon, tänk va bra jag tyckte att de var. Nea har ärvt min fasination för fantasy :) Nej seriöst tror jag Patrik också gillar de här filmerna.
Vi har suttit och tittat på Lila bakar nu i lite drygt en timma, hon julbakar och Nea och jag är bra sugna på att dra igång men vart är orken...?
over....

Kommentarer

Anonym

Fifan för sådana dagar!

Hoppas det vände relativt snabbt!



Kraam*

19:34:52 / 2010-12-13



Name Mail Blog

Trackback