The pause

Tänk om man kunde vara nöjd....
nu syftar jag på håret, el jag är nöjd och har nog varit med alla mina frisyrer men jag tröttnar ju så fort. Nu är jag iaf klippt och riktigt nöjd! Jag kan inte klippa mig mer nu för då har jag inge hår kvar, nej nästa projekt blir att färga och de är redan bestämt vilken färg!
Orkar dock inte visa frillen nu utan de får bli i morgon.
Sitter och smuttar på en kopp the, halsen vill inte ge sig. I morgon har jag som plan att baka matbrödkaka vi får väl se hur de blir med de, va en evighet sedan.
"Gamla frisyren"
Som vanligt vid den här tiden vankas sängen!

Kommentarer

Amy

Du är heet! Är SÅ nyfiken på din nya frisyr :) Du skulle passa väldigt bra i den frisyren här under du var sugen på. Mkt snygg!

13:50:35 / 2010-12-09 - http://banditqueen.se



Name Mail Blog

Trackback