Tårar

God snöig morgon
Sitter med en kopp kaffe och ska släng i mig 2 clementiner. Nea har sovit oroligt inatt och imorse när jag väckte henne grät hon hejdlöst. Hon hade drömt att jag blivit överkörd av ett tåg och huvudet gått av. Stackare hon va helt knäckt och gick efter mig som en liten svans. Tog säkert en halvtimma innan tårarna slutade komma.
Jag kommer själv ihåg vissa mardrömmar jag hade när jag var liten - fy va hemskt de är.
Är lite orolig då Patrik är i T-hättan och jobbar och man varnar för att åka på just den vägen pga halka.
Nej ska ta lite mera kaffe och ringa honom <3

Kommentarer

Emelie

Nämen usch, stackarn. Man vet ju själv va verkliga drömmar kan vara och va rädd man är när man vaknar. Hoppas hon är gladare nu<3

12:18:36 / 2010-12-20

Mikka

Men stackars! Fifan!! Ja vissa drömmar är ta mej tusan så vidrigt hemska!!



Krama sessan från mej! ♥

14:28:10 / 2010-12-20 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

wero

Men usch stackare... inte kul med sånna drömmar! Det gör ont i mitt mamma hjärta!

Puss

14:37:07 / 2010-12-20 - http://misswero.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback