Sweet

Nu är allt så mysigt, allt är färdigt och lugnt... jag börjar känna julefrid!
Var en sväng och käkade en bit mat hos syrran på 50's och lämnade paket till gossarna. Under kvällen har vi haft uppesittarkväll med bingolotto (utan vinst) skinkmacka och glögg. Nea och jag har gjort händerna julfina och lackat dem. Lilla sessan var rejält spänd när hon skulle sova nu på kvällen, men nu sover hon så sött så :)
Jag har lagt alla klapparna under granen och P har åkt för att hämta hamstern som vi köpt till henne. Hon kommer bli såååååå glad. Vi har haft den i Tveta hos Tommy och hans tjej från igår hihihiii Den är himmelens söt asså, köpte en ny bur med massor av kul saker att göra, värsta deluxe modellen.
Om 20 min är de Julafton så jag passar på att önska er alla
EN RIKTIGT GOD OCH FRIDFUL JUL

Kommentarer

Mikka

Goood jul fröken Lindroth!

Pussa sötröven Nea från mej!

00:25:40 / 2010-12-24 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback