Spel

Måndag
.... ja va säger man, ny vecka nya tag! Hade tänkt att kickstarta veckan eftersom jag va sjuk förra veckan, men de är segt när mna inte börjar förrän kl 16:00 - väldigt skönt dock. Jo direkt när jag kommer till jobbet ska jag lägga in om semester den sista eller de sista veckorna jag ska jobba i januari wiiiiiie :) Varför slita ihjäl sig, när jag känner att orken tryter???
Jobbar nu då mån+tisd sen är jag ledig i 3 dagar för att sedan göra helgen. Till fredag fyller som sagt P år så jag får väl vara snäll tjej och baka en tårta. Annars händer de inte mycket, klipptid på onsdag, får se vad jag hittar på då!
Har suttit och skrivit veckans matsedel och ska försöka ge mig iväg och handla om en stund. Idag står iaf stekt falukorv och stuvade makaroner på schemat.
Berättade ju att jag köpte sällskapsspel måste därför hitta någon jävel förutom Patrik som gillar at spela de :)
De är jävligt kul med spel, Monopol bborde dedock stå en varning på, alla och då menar jag verkligen ALLA blir vansinniga om man förlorar!
Jag kom på att jag måste ha en byrå till bebisens kläder, förvaringsutrymmen = 0 i den här lägenheten.

95 dagar kvar
27 v
Nåja ha en fin dag allihopa! Ska lägga kameran på laddning och se ikväll om de finns några mer kort att lägga upp.


Kommentarer

Mikka

Sällskapsspel = ovänskap!

Men uj va roligt det är ändå! :]

20:46:09 / 2010-12-07 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Annie

Jag vet, går liksom inte att inte bli irriterad hahaha... men som sagt så jäkla kul! Puss

10:22:54 / 2010-12-08



Name Mail Blog

Trackback