Planering

wooohooo
Äntligen börjar förkylningen lätta lite lite, behövde bara upp 2!!! gånger inatt - underbart. Kände mig nästan utvilad när jag vaknade kl 9:30 :) hehehe....
Eftersom jag sakta blir bättre tänker jag åka till K-stad i morgon då jag måste bli färdig, stackars E får dock vara hemma och bli frisk.
ahahahahaaaa... jag va tvungen :)
Nåja måste på allvar börja planera julmaten också, tack och lov är vi ganska överrens med vad vi vill ha på julbordet, det är väl isf jag som gör lite gastronomiska utsvävningar.
Juste skickade sms till min älskade pappa igår och han skulle fixa julgranen i år också! De bästa är att han tar väldigt fina granar, täta å fina.
Nej nu blire lite te till halsen.

Kommentarer

Emelie

Hehe....vilken söt krya på dej hälsning. Kan ju bara säga detsamma. Skönt att du är på bättringsvägen. Puss å kram

12:25:48 / 2010-12-14



Name Mail Blog

Trackback