Natten

Klockan har precis passerat 00:00 så de är dan före dopparedagen.
Har precis duschat och rakat mina ben, detta är nu inte längre någon lek då jag har ont så in i helvete av foglossningen. Inatt sov jag 4 timmar och idag har de smärtat och jag vet att de tyvärr beror på mitt tunga jobb. Finns ingenting som är kul med detta då jag vill klara av att jobb, men nu är det bara att bita ihop då jag har 8 arbetspass kvar. Mitt slutdatum är 16/1 -11 men med lediga dagar, komp och semester har jag reducerat dagarna till ynka 8!!!
Ok nog om detta. Dagen som kommer ska jag fixa revbensspällen och skinkan ... nam nam fan va hungrig jag är nu, men jag dricker vatten - fan de är ju inte bra att äta sent på natten.
I morgon ska de sista fixas och ordnas, nemas problemas när hela familjen är ledig - underbart!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback