Morgonstund har....

GOD MORGON
Sitter i soffan alena här hemma. Körde Nea till förskolan förut, sen kom P hem så vi käkade litte frukost tillsammans. Nu sitter jag och försöker intala mig att jag är sugen på att jobba kväll och att de kommer gå fort - yea right!
Jag har vart sjuk mkt i december och ledig många dagar mellan de, vilket resulterar i att man tappar vanan med att gå till jobbet varje dag, ett osug växer sig fram.
Lite smink i fejjan och ett rejält röj i kalufsen kanske gör susen?
Förkylningen sitter fortfarande i, men de är inte så de stör och de känns fab :) Foglossningen blir inte ett dugg bättre men de är bara att köra på, vaggandes inte fort men va tusan :)¨
Nu ska jag sätta på lite skön musik och höja alla elementen några snäpp...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback