Min första kärlek...

Min första kärlek

Tja min första kärlek... hade en förälskelse på håll under gymnasiet, en sådan där man tänkte så himla mycke men de blev aldrig någonting, kan ju bero på att jag var vansinnigt blyg när jag var yngre. 9 år senare träffade jag den här killen och de kom fram till att de varit ömsesidigt hahahaaa... puckade ungdomar!
Sista året på gymansiet träffade jag Patrik genom mina "åmålskompisar", efter ett tag, trots att jag tyckte han var vansinnigt för ung, blev vi vänner och jag blev förälskad i denne charmör - det blev dock ingenting då, men vi fortsatte vara vänner under alla år. Min första pojkvän däremot träffade jag efter gymnasiet och var tillsammans med i 2,5 år. Det var en av anledningarna till att jag bodde i Gbg.
Så vem var min första kärlek...? Ingen större aning, tack och lov lär man sig med åren,

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback