Lite ditten och datten

Lovade ju en bild på magen, va ju ett tag sen nu :)
Inget att klaga på.
Igår när jag va i affären så passade jag på att köpa med mig hela nejlikor då Nea och jag ALLTID har satt nejlikor i apelsiner :) När jag visar Nea detta utbrister hon glatt: En sådan har jag i väskan!
Så fiint <3
Hon är ju inte lite tankspridd, undra vart hon fått de ifrån hehe. Idag ska vi iaf göra flera - för de luktar ju så underbart gott!
Känner mig pigg idag, helt otroligt skönt. Ska tjata med mig Patrik på en tur till IKEA idag. Nea måste verkligen ha ett nytt skrivborda. Allt pyssel och alla kritor, papper, lim och saxar hamnar på golvet eftersom hon fortfaarande har kvar sitt "bebisskrivbord". Och hon tillbringar mkt tid där så de är värt varenda krona. Tomten får ge henne en tidig klapp. Sen så kan jag ju passa på att köpa lite smink :)
Kort på Nea från förra årets julafton. Iår har jag köpt tv:s julkalender i förhoppningen om att Nea ska bänka sig och tycka att de är lika kul som jag tyckte att de var.
Ha nu en fin dag i vinterkylan!

Kommentarer

Emelie

Gud så magen växer...såå go!! Kör försiktigt till k-stad ifall ni åker. Och hoppas ni hittar ett bra skrivbord till Nea. Puss

10:51:01 / 2010-12-01

Liiissaaaaaa :)

Åh vill klappa mageeeeen! Himmelens mys mage! :)

13:50:09 / 2010-12-02

amy

Världens finaste bebimage :) Sådär fin skulle jag aldrig vara. :) Kram från mig

18:31:27 / 2010-12-02 - http://www.banditqueen.se

Annie

Tack alla söta!!!

Lisa du får klappa magen när vi ses nästa gång, då får du nog känna en del sparkar också.

Amy - klart du skulle! Finaste magen i stan kommer du få, en så fin människa som du kommer få en urfin bebismage de är jag övertygad om!

Emelie - vi ses i morgon sötröv!

PUSS PUSS

21:38:50 / 2010-12-02 - http://fruelvis.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback