Julklappspyssel

Ringde jobbet förut och fick sjukskriva mig i morgon också... trodde jag skulle bli bättre men de sket sig. Jag insåg när jag pratade med A-B att jag lät som en kråka, hostar, slemmar och nyser - frääääääscht!
Jag är fortfarande upprörd över de som jag tidigare bloggade om. Sverige ska få vara ett "säkert" land. Irritation! Ännu mer irriterad blev jag när jag läste självmordsbombarens brev till befolkningen JÄVLA IDIOTI!
För övrigt sitter jag i mina mysbyxor i soffan och har sällskap av två personer till med laptops i sina knän, det är antagligen en mycket töntig syn...
Ska snart göra iordning lite mat till Nea som trots att hon är förkyld ska till ridskolan. Hon lär sig nya saker varje gång och vågar mera också.
När Nea är iväg ska jag försöka mig på att slå in lite julklappar, köpte mig en sån här fransare som gör snörena sådär fina :)
Håller nu mina tummar för att jag ska bli frisk, då Emelie och jag har planerat en dag i Karlstad för att fixa de sista med julklappar och spjälsäng till bebisen + lite annat jox.
ok tills senare då....

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback