Julefrid

Underbara jul
För första gången i mitt liv firade jag jul utan mina syskon och föräldrar. Det var P, Nea och jag, sen kom faktiskt Elin också (trevligt) . Vi myste hela morgonen och Nea var i extas över sin hamster som hon förövrigt döpte till Kardi. Vet inte ens om det är ett namn men men det är hennes hamster. Sedan käkade vi god julmat - mums! Kaffe, godis och sedan hade vi paketöppning. Hela dagen var perfekt och bäst av allt var faktiskt att slippa all stress med att fara runt till alla som vill träffa Nea. Nej lugnt och skönt - precis som julen ska vara. Tiden ägnades åt familjen.
Idag har vi återigen haft en lugn och  skön dag. I fm myste jag och Nea ner oss i soffan med hennes 16 Barbies och tittade på Skönheten & Odjuret - underbart ! P hjälper herr Stenhård att flytta, Nea leker med sina julklappar och jag tittar på dåliga filmer som sig bör i juletider :)
Ska snart sätta igång med att värma rester. Men först hjälpa Nea som sitter på toan och skriker efter hjälp men hon sjunger den i form av "hjälp ack hjälp ack hjälp du mig, annars skjuter jägarn mig"  Dags att sätta fart med andra ord....

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback