Högt Bltr.

Har varit och vägt mig och mätt magen, tagit blodtryck och ditten och datten. Allt var bra förutom blodtrycket, det var för högt men vi ska vara observanta på mitt allmäntillstånd så de är nog ingen fara. Magen hade växt fint och hjärtljuden varierade som sig bör!
Kändes som folk gav mig onda ögat när jag gick runt och hostade, men jag undvek alla bebisar på bvc, flyttade till och med på mig. Samma inne på Ica, men va tusan nu är hela familjen hemma och dåliga så jag var tvungen att handla lite när jag ändå var ute. Tvingade P att laga mat när jag kom hem. Idag blir de Bacon- och fläskfilégryta med pasta... mums :)
Senare ska Nea och jag försöka oss på knäck och chokladkola...
HEJ

Kommentarer

.helena.

du ska veta vad jag uppskattade din kommentar på fb! tack! <3

du får gärna komma förbi med lika knäck o kola.. =D gott!

kramar!

19:25:46 / 2010-12-13 - http://lifeofhellheda.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback