Hey... Haru Bajsat....?

Blir ett vanligt inlägg idag.
Började dagen med att Nea och jag följde med Oliwer när han skulle träna tennis, efter det blev de en vända på stan (ursäkta men va i helvete har de tagit åt människor. de beter sig som galningar) sedan gick vi till Emma på 50's och käkade lunch. Gott och mysigt!
Har idag även provat på att göra wienernougat, busenkelt och mumsigt värre, ska försöka hitta krafter at göra en sats med knäck också, men de slutar väl med att jag sätter mig på rava i soffan - LITE ENERGI TACK!!!!
Jag är färdig med allt vad julklappar och inslagning heter och de är superskönt. Den mesta julmaten är inhandlad vilket också är skönt, då återstår bara tillagningen :)
Jag jobbade ju igår och de kändes skönt något som också kändes var min foglossning, herregud jag ser ut som en anka som har skitit på sig när jag går!
hehe
Återkommer om jag hittar mera energi.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback