Haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiijaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I min mage....
pågår ett akrobatnummer eller kamsportsutövning, något av det är de. Min urinblåsa och revbenenfår stå ut med en hel del.
Nea mår bättre nu men hon har inte glömt sin hemska dröm och natt. Var och hämtade henne förut och tog en sväng till Ica för at inhandla lite mera till julbordet och en spira till julgranstoppen.
Nu sitter vi och degar och inte gör något alls, en underbar måndag där de enda som står på listan är tvätta, dammsuga och fixa lite mera julgodis :) Tvätten är dessutom redan fixad!
I morgon ska jag jobba kvällen och onsdag dagen så på onsdag ska all mat förberedas. Mums :) Vi har iaf beslutat att vara själva på jul, P, Nea och jag. Var flera flera år sedan Nea firade jul  med bägge sina föräldrar så i år är de fokus på familjen :)
Ett stycke mage v.29
En bild på granen kommer lite senare :)
Nu är Elin här så jag ska passa på att dricka lite kaffe.

Kommentarer

Mikka

Oh mys-mage! Och vilken toppen julafton Nea kommer att ha! :]

18:25:08 / 2010-12-20 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback