Drit

Jo jag är hemma idag, har utöver huvudvärken åkt på en förkylning-öga ocg näsa rinner....MUMS!
Ingen bra dag med andra ord, men mest irriterad ska jag erkänna att jag blir när man ringer för att sjukskriva sig och blir bemött som om man: borde-visst-gå-och-jobba eller de-här-blir-jobbigt-den-och-den-har-också-sjukskrivit-sig. Liksom vad ska jag göra??? Jobba fast jag riskerar att smitta ner ALLA jag möter eller säga NÄRRÅ skojja bara???
Ok jag släpper de nu. Igår fick vi i alla fall tag i allt vi skulle, underbart att se Nea så nöjd vid sitt nya stora skrivbord. Hon satt där hela em och ritade och tränade på att skriva nummer och bokstäver - mysrompan <3 Bild kommer senare.
Just nu funderar jag på att kamma håret och fixa fejjan en aning, kan ju skrämma ihjäl någon idag känner jag.
Och ungefär såhär känner jag mig. (Mikka kommer du ihåg) hahahaaaa
take care

Kommentarer

Verra

Fan vaa fräsch:)

22:05:56 / 2010-12-02

Mikka

Aaaaahahahaaa! Helvete vad pur-färska vi va den dagen!! ;] Fagra som få även på bakfyllan!

12:26:18 / 2010-12-03 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback