Candy

Ooh maj
Nea och jag har haft en riktigt mysdag idag :)
Julgodis har stått på dagen todo-today lista...
vi har fixat mera knäck, lagar fudge (första gången i mitt liv) och gjort en sats wienernougat till. Idag blev allt kanon, Nea och jag börjar bli proffs på de här.
Hennes tidigare mardröm har idag satt sina spår och hon har varit mammig för första gången på en evighet hahahaa... stackars rompa.
Vi lagade också moussaka med potatis och vitkålssallad till middag vilket var NAM NAM.
Imorgon kör jag ett kvällspass och jag vill ha mina dagar gjorda NU, så jag kan fokusera mig på jul i vårt hus!
Nej nu ska jag umgås med min stora älskling som precis kommit hem efter ett 12-timmars pass, tur att jag är en sån snäll tjej och har lagat mat, satt på kaffe och tagit hand om allt smådonande. hahaaaa

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback