Nöjd...

Då va de kvällen då... å tro de eller ej men här ligger jag redan nerbäddad :) framsteg!!! Känns inte som de funkar att sova 3-4 h per natt längre, å speciellt inte med jobbet jag har nu... Mitt jobb - de absolut bästa jag hade kunnat önska mig, jag mår såååå himla bra när jag är på jobbet, underbara arbetskamrater å ett stimulerande, utvecklande jobb. LOVE IT!

Annars händer de inte mkt alls. Funderar på att byta dagis till Linnea. ÄLSKAR Elisebergs dagiset å alla fantastiska fröknar, men de är jobbigt att cykla dit ut å sen till jobbet. Får bege oss hemifrån 06:20, de är verkligen inte mysigt, speciellt inte för Nea, regn, mörkt, kallt.... hösten å vintern nalkas. Vill egentligen inte, men känns som de är bäst i längden???!!!

Just nu är jag ruggigt nöjd med mitt liv, känns som allt klaffar å jag har en hel del att va glad över; jobb, privatliv, Neasessan... mkt som ska stämma å nu känns de bra...riktigt bra :)

I morgon vankas de x-tra jobb, en kort tur 07:30-13:00 alldeles lagom, sen ska Nea till doktorn kl 14:00. På Onsdag är de en rehabutb. sen jobb Torsdag-Söndag...





Erik Hassle -Hurtful


Evanescence - My Immortal




Dixie Chicks - Not ready to make nice



Celine Dion - Think Twice



Beyonce - Halo


De va en himla massa smöriga, underbart mysiga låtar...


Sov så gott för de ska jag...









Ab Imo Pectore... Min prinsessa, min kärlek - mitt ALLT!






Puss å Kram


Kommentarer

Lisa

Varför ska hon till doktorn?

14:00:15 / 2009-09-08

Amy

Underbart att du trivs så bra på jobbet, gumman. Och din prinsessa är sockersöt :) Puss!

18:42:09 / 2009-09-08 - http://banditqueen.se

wero

Underbara låtar!!!

09:52:29 / 2009-09-09 - http://misswero.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback