Raindrops keep....

När jag slår upp mina gröna idag visar klockan 07:18 å de regnar ute...
behöver väl inte säga att jag la mig tillrätta igen å snoooooosa =)
Kl 08:00 va jag ialla fall uppe. Tror mitt knaprande av järn, folacin å betolvidon har gjort sitt förr jag är faktiskt pigg när jag vaknar. De är en skön känsla.

Förutom regnet idag har jag inget att klaga på. Humöret är på topp å de kommer bli en relaxed dag, jag håller tummarna för att solen tittar fram å bländar mig sen....


Dagens låtar....




Volbeat - A Moment Forever





The Killers - When You Were Young



Sistnämda grupp är ju sjukt bra...min kära syster vansinnig som introducera dem i mitt liv. Skilablö på de =)



Nej om några timmar blir de till att bättra på färgen, möta Mikka...fika och hålla tummarna för solen.


Äska mer...





SKILABLÖ!!!





Puss å Kram



Kommentarer

Micka

JAAA! Vart fäen har solen tagit vägen?!

På min enda lediga dag o allt.. Morr..



SKILABLÖ!

10:50:56 / 2009-05-07 - http://herrkaj.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback