Onsdag, mitt i veckan - fan va tråkigt! Ge mig HELG

Då va denna dagen snart till ända...
Har man gjort då? Sola givetvis, städat en del, ringt viktiga samtal, hälsat på korven, kört bil =), fikat på stan, tvättat....effektiv - thats me hih...

Känner mig glad, uppåt å förväntansfull... jag är så jävla SKILABLÖ!!!
Underbart  att endast behöva bry mig om mitt!!! Vet inte om ni begriper vad jag menar. Självklart bryr jag mig å älskar min dotter, familj å off course STÅLGÄNGET!

Hoppas vädret stabiliserar sig för helvete va de pendlar finns ju ingen möjlighet att klä sig "rätt" Skulle behööva en väska med allt från en vinterjacka till bikini liksom what?

Glömde givetvis min nya extremt-rosa-alltid-ha-i-väskan kamera hos syrran. FAN JÄVLA DRIT! Har dock en snäll syster som ska cykla å hämta den sen! Men jag tror fanimej jag börjar bli dement...idag åkte jag ifrån min mobil, vilken nästan aldrig händer.

När jag va hos syrran förut fråga hon mig om jag va databeroende, funderade 0,1 sek å svara sedan JAPP. Hur har de här gått till??? Jag satsar mina slantar på min sjukskrivning...


Kvällens låt då? Jag tror de får bli kanske 2...



System Of A Down - Chop Suey





Alcazar - Stay The Night





N'Sync - Bye, Bye, Bye


3 Blev de visst haha...men de är som de är!


Nej nu ska jag slänga på en kanna kaffe - suget blev för stort å karaktärlös de är jag de =) Måste ju piggna till så jag orkar spendera min kväll med att vika tvätt....
Hoppas ni kommer ha en lite roligare kväll än jag, el va fan jag kommer nog också ha kul! Så jag hoppas ni får lika roligt som jag =) 



SKILABLÖ!!!





Puss å Kram





Kommentarer

Stålröven

Haha, snacka om olika musikstilar du...men de e så de ska va..=). Ha en fin kväll i tvätten..hehe. SKILABLÖÖ nu för faan Annie!! Köss

19:53:10 / 2009-05-06

Anna

Klart jag ska SKILABLÖ!!! Gör ju typ inget annat =)

Köss

20:35:58 / 2009-05-06 - http://fruelvis.blogg.se/

weronica

SKILABLÖ.. ni är roliga ni! ha en bra kväll =) ses väl på Lördag?

21:34:46 / 2009-05-06 - http://misswero.blogg.se/

Micka

Klock-ren låt!! Mee like!



SKILABLÖ!

21:47:30 / 2009-05-06 - http://herrkaj.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback