Beware...jag har förlorat förståndet...närrå.

Ny dag...
som jag möter med ett leende! Dagens funderingar späddes på i morse, men som jag skrev igår - fuck that shit! Jag är på G... beware!
Idag kommer min kamera å lite paltor som förhoppningsvis kommer pryda min hudkostym =)

Dagens låt har fastnat i mitt huvud å går halvt om halvt på repeat i min mp3. Folk tror nog att jag förlorat förståndet, men jag ÄR allätare när de kommer till att njuta av musik!
De här är vad jag slöt mina ögon till å vaggades till sömns av... 


Slipknot - Before I Forget




Nu ska jag platta till min vansinnigt snygga frill. Ska möta Stålröven om ett par timmar - brännan ska på konstgjord väg förbättras, lämna Neasessan på dagis, hämta kameran =) passa lillkörven...njuta av mitt liv!

Ha en bra.




SKILABLÖ!!!





Puss  å Kram

Kommentarer

.helena.

ha en alldeles finfin dag, du fina människa! =)

& det vore sjukt tråkigt om man inte lyssnade på massa olika slags musik ändå. fy bubblan. ;)

kraamar*

14:50:37 / 2009-05-06 - http://hellheda.blogg.se/

Emelie

jajemänn! jag är på bättringsvägar! ingen feber idag och halsontet borta :) penicillinen gör susen. fast jag säger då det, HUR kan man anställa en människa som inte kan ett jota om att uttala sig på någorlunda svenskt vis? åtminstone så man förstår! vad händer och sker i helgen? imorrn ska vi brassa till åmål och käka thailuch vi! :)

18:31:26 / 2009-05-06 - http://labelicious.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback