Uppdate...

Dags för en lien uppdatering.
Veckan som gått har jag mestadels legat i soffan med fossing i högläge. Har värkt, sprängt å kliat... Men men allt är inte skit! Foten är mycke mycke bättre nu :) Den svullna rejält i veckan haha såg ut som en blå hobbit fot.
Igår blev jag ett år äldre - BLÄ - USCH - FY. Hade dock en väldigt trevlig födelsedag med finfina presenter, systar, systerson å vänner, tårta, kakor å glass! Tackar ödmjukast för alla grattisönskningar!!!
Idag gick jag en promenad - all the way to Mikka and Jonathan liksom yeeeh va långt...hahaaa Sen tog vi en sväng till Profab å inhandlade lite våratiraljer.


Måste än en gång TACKA Mikka å Jonathan för all hjälp. För utan dem hade jag inte klarat mig. Ni är GULD värda!!!





Puss å Kram

Kommentarer

Micka

Va söt du är! Säger´t igen - ingen fara, vi hjälper dej o Nea mer än gärna!



Puss&kram*

19:57:09 / 2009-03-24 - http://herrkaj.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback