Usch.....FY

Apt - möte idag.
Helvete vad sur jag blev! Tänk om folk kunde sätta sig in i hur de är å leva som ensamstående förälder med schemalagda kvälls å helgturer...

Tog en supesnabb frulle-lunch med Wero, Mikka å Elin som btw fyller 23 år i morgon - JEEEEEEYYYY för henne.
Funderar på att joina girlsen ut på lördag. Känns sådär pendlar mellan jo jag ska me, ne e fy va tråkigt, jo jag ska med osv.


Nu ska jag duscha, raka, skrubba - läääänge!


Just de jag är barnledig. Med mitt mående just nu har jag panik. Saknar min prinsessa som en TOOOOOOOK. Någon som vill hjälpa mig att skingra tankarna i morgon???




Puss å Kram

Kommentarer

Anonym

Jag kan hjälpa dej! :]

21:56:27 / 2009-02-25

weronica

Ja med.. kom hit på en morron fika om du vill.. eller jobbar du? kram

22:37:23 / 2009-02-25 - http://misswero.blogg.se/

Anonym

klart du ska med ut.... har du tråkigt nån kväll så är det bara å ringa så kikar jag bort vettu...

23:03:06 / 2009-02-25

Verra

Bästa sättet att skingra tankarna är en girl night out=) Köss

11:02:44 / 2009-02-26



Name Mail Blog

Trackback