H'anna

Mmm...
Blogga skrev du H'anna, men om vadå???

Börjar vi å berätta om min lilla prinsessa, som för tillfället förvandlats till ett litet monster - vet att de låter hemskt men så är de just nu! Upptäckte  att donnan nästan inte hade ett plagg som passade henne så de va bara att klicka hem en ny höstgarderob - från HM så klart, tycker de har de bästa barnkläderna.

Annars stormtrivs jag i lägenheten speciellt efter H'annas å min målning, blev sååå fint, stilrent - äggskalvit. Så nu är jag nöjd... ett tag.

Börjar jobba på Ekbacken korten 1/9 ska bli spännande värre, vill ju egentligen stanna på mitt älskade Illern men men... What to do.... ska väl va glad att jag har ett jobb!?

Privat så mår jag bättre än någonsin, lever mitt underbara singelliv, jo de är faktiskt underbart... ingen mer än mig själv att ta hänsyn till :) Japp jag är ett ego!






Haha hittade lite bilder från när vi va på Max å Nea showade för ALLA :)








SKILABLÖ!!!










Puss å Kram

Kommentarer

H´anna!!

Tack för uppdatering..=)). Jag är nöjd ett litet tag nu iaf..haha...Puss

10:07:58 / 2009-08-15



Name Mail Blog

Trackback