Lördag

Hade igår världens bästa lördag! Gud va roligt de va!
Mötte upp H'anna för vi va tvungna å åka till systemet å med våran tur kom ju skyfallet :) Vi va genomblöta å då menar jag verkligen pisseblöta, de va ju inget som hindra oss! Blöta så de droppa om oss tog vi en sväng på Ica å sedan lunchade vi. Tog våra bajkar å hämtade ett paket från Nelly till moi. Åkte efter de hem till mig å hade ett väldigt bestyr med att få av oss de blöta kläderna - vi belönade oss med ett glas vin senare :)

Sen blev de återträff från gymnasiet, bara våran op klass...sen fick jag vidare till Elin å Anders inflyttningsfest, HC efter de å sen efterfest... Tokigt värre, va hemma strax före halv 7 i morse :)
 Jag måste även säga att jag har världens mest FANTASTISKA vänner! Ni vet vilka ni är and I LÖV JU!!!

Jag är fortfarande besatt av Corey Taylor... helt galet - jag vet!!!

I morgon ska jag in å jobba x-tra en futtig 7-13 tur - underbart. Sista dagen på Illern dock, vilket absolut inte är underbart - kommer sakna mina älskade arbetskamrater å alla galna saker vi gjort, alla skratt man fick sig varje dag å tryggheten man kände! Kommer även sakna världens bästa chef... Fan att de ska va sån skillnad på folk!
Tror jag kommer få en ny helt underbar arbetsplats på Ekbacken... de är med sorg jag lämnar Illern å med ett leende jag börjar på Ekbacken!




Love is just a camouflage for what resembles rage again...






Puss å Kram


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback