Blablablabla....

En ny dag å jag ska försöka mig på att jobba :) Känns någorlunda ok med förkylningen - hostar å snorar en hel del men men... den värsta shocken efter farfar har lagt sig också!

Måste säga att sommaren eller ja, va fan den lilla sommaren vi hade... kom å gick så himla fort! Den har vart sjuuuuuukt kul trots dåligt väder, mycke bus har jag å min PIC hunnit med :) Lärt känna en hel drös med nya människor också, vilket är så jävla roligt!!!





TWILIGHT...
Ja va fan ska man säga.... har blivit helt frälst av denna film, å då menar jag FRÄLST (H'anna vet) Jesus vilken bra film! Lär ju inte bli besviken på kommande heller.... längtar som fanfanfanfanfanfaaaaaaaaan!!!!





Robert Pattinson - Let me Sign




I will wrap you in my arms
And you'll know you've been saved



Liksom vad kan man säga - underbart!!!!






Puss å Kram




Kommentarer

Verra

Var du tvungen att lägga ut honom..har precis glömt honom och gått vidare i livet men nu e det FAN kört igen!! Tack Anna=)

15:15:33 / 2009-08-22

Anonym

Allt för dig Verra :) Går ju inte ens att glömma honom - miiiiiaaaaaaauuuuuuu

16:05:39 / 2009-08-22



Name Mail Blog

Trackback