Tjooohoooo




Hahahaaaa... hitta en gammal bild :)




Sitter å väntar på att klockan ska bli dags att fara till jobbet - de nya - Ekbacken avd D :)
Kommer nog bli jättebra.



Vill ha helg, vill vara ledig, vill att mina kläder jag beställt ska komma, vill ha lön, vill en jävla mer saker också men skulle bli världens längsta inlägg!!!



Romantiker som jag är å en riktig sucker för bra låttexter bjuder jag på några vackra rader...

So if you love me let me go
And run away before I know
My heart is just too dark to care
I can?t destroy what isn?t there


Deliver me into my fate
If I?m alone I cannot hate
I don?t deserve to have you
Ooh, my smile was taken long ago
If I can change I hope I never know





Ha en bra dag!






Puss å Kram

Nej dags att göra iordning min sessa....



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback