Missförstånd...

Missförstånd har retts ut å allt känns bra igen - skönt, najs, goooooooooood :)

Va nere på stan å myste med Neasessan idag, underbart väder å mat å glass i plantaget satt som ett smäck. Tog en sväng på biblioteket, de va ju inte igår om jag säger så...4 år sedan! Sjukt trevlig personal :)

Har beställt en vinterjacka :) hoppas hoppas den är bra... Blev ett par svarta jeansleggins med dragkedja längs hela benet å ett nagellack också - allt från Nelly.com
Har i mitt surfande under dagen också hittat ett par sjuuuuuuuukt snygga skor tyvärr kostade de £100 + frakt... ap-pungar alldeles för dyrt för moi!!!

I morgon ska jag gå bredvid på mitt nya jobb, wish me luck :)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt måndagsnöje - film å mobilen ;)








Puss å Kram

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback