Ekbacken, snus å grejer...

Ekbacken va de...å de va bra, väldigt bra!!!
Urtrevlig personal, flådiga arbetsuppgifter.
Som vanligt när man börjar på ett nytt ställe så känns de olustigt å gå iväg å röka.... what to do... jo då Anna bajka till Ica å köpte sig en dosa snus! Hahahahahahaaaaa.... ska göra ett seriöst försök å anamma detta... HJÄLP!!!!






Jag upphör aldrig att förvåna mig själv :)

Imorgon kör Nea å jag vespa igen så you better watch It...
Nej nu ska jag ta mig en kupa å en snus tssss hahahahaaaa






Puss å Kram

Kommentarer

Fia

Lycka till med snusandet ;) Ha det gött! Kram

09:25:04 / 2009-08-26 - http://sanderss.blogg.se/

Verra

Börja inte snusa det e ett helvete att sluta mycker svårare än att sluta röka...=) Ekbacken ska vara skit bra!

20:30:25 / 2009-08-26



Name Mail Blog

Trackback