Lista...

Låt som när du är ledsen sörjer till?
?
Beroende av: 
Cigg, kaffe, min dotter å mina vänner! 
Vad tror folk om dig?
En hel del tydligen, men tyck vad ni vill! Jag BRYR MIG INTE!
Vad får du oftast komplimanger för?
Min röv. Hahahaaaa
Vad säger du för att imponera på någon?
Hahaaa....hemligstämpat*
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Ok...vem hänger de på då?
 Var bor du?
Åmål. Rösgatan 1
Trivs du där? 
Hahaaa...njae - vill FLYTTA NU!!!!
Äger du några Converse? 
JA ÄNTLIGEN. En extremt vänlig själ som ordna så jag fick mig ett par underbara rosa!
Sprit, cider, vin eller öl?
Öl, vin å sprit. Cider är så jävla äckligt!
Brukar du bli för full?
ALDRIG!!!
Vad har du för mobiloperatör?
Halebop.
Är du allergisk mot något? 
IDIOTER
Hur svarar du i mobilen?
Hallå... å låter alltid extremt förvånad tydligen :)
Vem ringde du senast?
Ingen aning, mob är pank.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Eeeehe kommer inte ihåg, vi pratade om såååå mycket bl a om min besvikelse över noll paj.
Antal timmar sömn i natt:
7
Sov du ensam? 
Nej
Brukar du komma i tid?
Till jobbet ja, annars nej.
När mår du bra?
När min dotter mår bra å jag är bland mina vänner och när jag får spela hög musik å köra bil i hög fart!
När blev du fotad senast?
På bakfyllan igår. Tack min snälla vän - hämden är ljuuuuuuuv...hehehe
Hur känner du dig nu? 
Ett mysigt välbehag växer inom mig, självkänslan är på topp, livet har vänt! Men fortfarande seg efter lördagen.
Vanligaste färg på dina kläder?
Svart, rosa, vitt
Vad tycker du om fötter?
Hatar andras, älskar mina egna fossar :)
Vad saknar du? 
Pengar
Hade du en bra kväll igår? 
oooooooJA
Favoritdryck på morgonen?
KAFFE
Rakar du benen?
Men ja
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Mellan 11:00-02:00
Är du blyg?
Nej de finns så många andra som är de så de är ingen ide.
Sysslar du med någon idrott?
HAHAHAAAA....ja el hur?
Vill du hellre ha mail än brev?
Mail!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kluven på den frågan.
Har du spytt offentligt?
Självklart - de va korv å bröd :)
Är du nöjd med ditt liv? 
Över lag - ABSOLUT! 
Är du bortskämd?
Tss - nej.
Vad gör du i morgon?
Planlös
Vad är det värsta du vet? 
Alla idioter som gör barn illa!!! Barn föds oskyldiga.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Olika...
Vad längtar du till?
Dagen då jag kan flytta.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
JAAA!!!
Vad är det finaste du fått? 
Neasessan!!!
En speciell dag du minns?
9/11 - 04
Hur gammal är du?
29
Du samlar på?
--------------
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Nästan alltid Mikka
Gillar du golf?
Ingen åsikt, men jag hade velat ha en liten golfbil, de är fräna...
Vilken tid gick du upp idag?
09:00
Har du sovit i din egen säng inatt?
Jupp
Har du strumpor på dig nu?
Ja
Är det okej att gråta?
Självklart!
När grät du senast?
Vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? 
Shoppa
Bär du glasögon eller linser?
Glajjor
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Jag bär endast märkeskläder - inte, fan va fjantigt!
När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Mellan 08:00-09:00
Har du piercing?
Yes
Vill du gifta dig? 
Kanske
Vill du ha barn? 
1 till... 
Solar du ofta?
Ja i perioder, nu behöver/måste jag verkligen sola.
Är du bra på att laga mat?
Grymt bra.
Är du flygrädd?
Nej men flygsjuk.
Vad dricker du helst när du är törstig? 
Vatten
Vilken är din favoritglass? 
Twister å 88:an
Tror du på ett liv efter döden?
Japp
Tycker du om sushi? 
Vet inte 
eVad äter du helst när du ser på film?
Smågodis
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej
Har du tandläkarskräck?
Typ
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
KVÄLL :)
Vilken ögonfärg har du?
Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Ja
Biter du på naglarna? 
Inte just nu. 
Hur ofta tränar/motionerar du?
4 ggn/vecka... eller hur.
Senaste låt du hörde?
Britney Spears - Circus



Nu blire stan!





Puss å Kram

Kommentarer

stålröven

Skriv nått för tusan Annie!!!!!

18:54:06 / 2009-04-22



Name Mail Blog

Trackback